Nestle wychodzi z rynku słodyczy w USA

opublikowano: 17-01-2018, 06:26
aktualizacja: 17-01-2018, 06:27

Nestle sprzedaje za 2,8 mld USD biznes słodyczy w USA włoskiemu Ferrero Group.

W wyniki transakcji, która ma zostać zrealizowana do marca, Ferrero stanie się trzecim graczem na amerykańskim rynku słodyczy, największym na świecie, o sprzedaży sięgającej 8 mld USD rocznie.

Zobacz więcej

REUTERS-Denis Balibouse-Forum

Nestle sprzedaje biznes słodyczy w USA, bo generował on tylko 3 proc. sprzedaży szwajcarskiego koncernu na tym rynku. Prezes Mark Schneider powiedział, że spółka będzie mogła teraz zwiększyć inwestycje i innowacyjność w innych, bardziej obiecujących obszarach rynku, jak żywność dla zwierząt, butelkowana woda, kawa, mrożone posiłki czy odżywki dla dzieci.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, bbc.com

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Branża spożywcza / Nestle wychodzi z rynku słodyczy w USA