Netia uruchamia nowy system CRM

Netia Holdings planuje, że do końca 2002 roku wszyscy jej klienci będą mieli dostęp do nowego zintegrowanego systemu obsługi klienta o nazwie CORE. Pierwsza część nowej platformy została uruchomiona 7 kwietnia 2002 roku dla klientów korzystających z usług międzystrefowych Netii.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ