NETMEDIA S.A. kupuje kolejne portale turystyczne

14-03-2007, 12:43

NETMEDIA S.A. przejęła od firmy Travelling on-line 25 portali turystycznych. Najpopularniejszy www.Hotele-online.pl notuje rocznie prawie pół miliona odwiedzin i dokonuje dużą liczbę rezerwacji miejsc noclegowych.

Łączna kwota zakupu nowych portali oraz domen to 500.000 zł. Dzięki tej jak i poprzedniej transakcji polegającej na zakupie 100% udziałów w Spółce eHotele.pl, NETMEDIA S.A. stała się największym polskim operatorem rezerwacji hotelowych online. "Przejęcie 25 nowych portali oraz domen wzmacnia naszą ofertę turystyczną oraz pozwala na świadczenie usług komplementarnych. Proces integracji oferty nowych portali rezerwacyjnych z systemem NETMEDIA S.A. został już prawie zakończony, a nowe domeny zaczęły już generować przychody." - mówi Andrzej Wierzba, Prezes Zarządu NETMEDIA S.A.

Najpopularniejszy portal z spośród zakupionych - Hotele-Online.pl należy do czołowych stron rezerwacji on-line w Polsce, notując w ciągu roku prawie pół miliona odwiedzin. Serwis działa od 2001 r. oferując szeroki wybór hoteli i noclegów w całej Polsce. Zajmuje się obsługą zarówno klientów indywidualnych jak i korporacyjnych. Portal wyróżnia się prostotą obsługi, szybkością oraz intuicyjnym sposobem dokonywania rezerwacji. Zamieszczone w Hotele-Online.pl oferty noclegowe są nawet o 75% niższe od cen oferowanych bezpośrednio przez hotele.

" Dzięki ostatniej transakcji liczba posiadanych przez NETMEDIA S.A. domen wzrosła do ponad 200-stu, jeśli zaliczyć można również domeny posiadane przez przejętą spółkę ehotele.pl Sp. z o.o.. Część z nich to bardzo atrakcyjne i łatwe w zapamiętaniu adresy. Wokół poszczególnych domen będziemy uruchamiać portale świadczące usługi uzupełniające naszą ofertę turystyczną" - dodaje Michał Pszczoła Wice-Prezes Zarządu NETMEDIA S.A.

Jest to już druga akwizycja dokonana przez NETMEDIA S.A. w tym roku. 19 stycznia 2007 r. Spółka zawarła umowy z udziałowcami firmy eHotele.pl Sp. z o.o., na podstawie których w dniu 8 marca 2007 r. nabyła 100% udziałów tej firmy za łączną kwotę 600.000 zł. Pod koniec roku 2006 Spółka podpisała umowę z Orbisem S.A., dzięki czemu otrzymała dostęp do bazy hotelowej wszystkich obiektów należących do grupy Orbis. NETMEDIA S.A. działa w oparciu o własny Centralny System Rezerwacji Online, umożliwiający szybsze funkcjonowanie portali rezerwacyjnych oraz oferujący korzystniejsze warunki cenowe dla klientów. Pod koniec stycznia bieżącego roku prognozy przychodów ze sprzedaży NETMEDIA S.A. na 2007r., zostały podniesione o prawie 40%, do kwoty 6.100 tys. zł.
DI

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / NETMEDIA S.A. kupuje kolejne portale turystyczne