Nextira pracuje dla Nestle Waters

NextiraOne Polska zainstaluje system telekomunikacyjny oparty na technologii VoIP w warszawskim biurze Nestle Waters oraz w 25 oddziałach regionalnych firmy. NextiraOne wdroży także u klienta system call center. Podpisana umowa stanowi kolejny etap współpracy między obiema firmami. W styczniu 2005 r. NextiraOne zainstalowała w warszawskim biurze Nestle Waters infrastrukturę komunikacyjną opartą na centrali telefonicznej Alcatel OmniPCX Enterprise oraz 25 mniejszych centralach w regionalnych biurach Nestle. Wszystkie lokalizacje, które pracować będą w technologii VoIP, tworzą zunifikowaną sieć korporacyjną zarządzaną poprzez platformę OmniVista 4760.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ