Nie inwestuję w to, czego nie rozumiem

Rozmawiał Karol Jedliński
02-10-2017, 22:00

3 pytania do Roberta Lewandowskiego

1 Dlaczego inwestuje pan bezpośrednio w zarządzanie swoim wizerunkiem? Czy zamierza pan skalować ten biznes i zachęcać inne gwiazdy sportu oraz celebrytów do korzystania z usług m.in. RL Media?

Zobacz więcej

Robert Lewandowski FORUM

Robert Lewandowski: Przy tak dużej skali działań marketingowych, w które jestem zaangażowany, często na kilkunastu rynkach jednocześnie, profesjonalizacja zarządzania komunikacją to konieczność. Chodzi zarówno o zachowanie spójności mojego wizerunku, jak też o to, by partnerzy biznesowi czerpali z tego maksymalne korzyści. Stąd powołanie najpierw Stor9_, a teraz RL Media. Dzięki nim powstanie pierwsza na polskim rynku organizacja łącząca obszary konsultingu, komunikacji i produkcji kontentu skierowanego do osób publicznych oraz zakupu i planowania mediów. W skład Stor9_ i RL Media wchodzą najlepsi specjaliści. To tu kryje się i będzie się dalej budował najlepszy know-how na rynku, pozwalający na zarządzanie wizerunkiem i kampaniami z osobami publicznymi. Nie sądzę, żeby jakiekolwiek „zachęcanie” innych znanych osób było potrzebne. Mam nadzieję, że moje zaangażowanie w te inicjatywy będzie działało jak naturalna rekomendacja.

2 Po zakończeniu kariery widzi pan siebie w roli aktywnego przedsiębiorcy czy obecne ruchy biznesowe to po prostu racjonalne gospodarowanie majątkiem, inwestycje wyższego ryzyka w kontekście piłkarskiej emerytury?

Nie wykluczam takiego zaangażowania w przyszłości. Będę musiał coś zrobić z czasem po zakończeniu kariery sportowej, ale myślę też, że jest zbyt wcześnie, by o czymkolwiek przesądzać. Na razie chcę się skoncentrować na grze w klubie i reprezentacji. Inwestuję w podmioty zarządzające wizerunkiem i marketingiem z prostego powodu: mnie to interesuje i sam doświadczam na co dzień tego, jak ważne jest profesjonalne ich prowadzenie. Dotychczas nie było takiego podmiotu w Polsce. Cieszę się, że dzięki kampaniom mediowym o globalnej skali, w które jestem zaangażowany, w Polsce powstaje dom mediowy o tak unikatowych cechach i ogromnym zasięgu.

3 Ma pan czas/ochotę na wchodzenie głębiej w kwestie biznesowe w swoich inwestycjach, w sprawy takie jak modele skalowania, trakcja, ROI, rundy finansowania itp.?

Inwestuję w projekty, które mnie interesują i w których widzę duży potencjał, więc w naturalny sposób się w nie angażuję. Szczególnie miło jest wspierać rozwijanie projektów w Polsce. Nie będę jednak oszukiwał: w tej chwili piłka jest dla mnie najważniejsza. Dlatego też posiłkuję się wsparciem zaufanych i sprawdzonych partnerów, najlepszych specjalistów w swojej dziedzinie. Jednocześnie cały czas dużo pytam. Jest mi o tyle łatwiej, że nie inwestuję w przedsięwzięcia, o których nic nie wiem. Nowe technologie i media to jedne z najbardziej dynamicznie rosnących sektorów inwestycyjnych, ale też obszar, w którym dobrze się czuję.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rozmawiał Karol Jedliński

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

/ Nie inwestuję w to, czego nie rozumiem