Nowa generacja flagowego modelu Porsche

ŁO, "Car Magazine"
opublikowano: 25-02-2010, 15:50

W czwartek Porsche pokazało wreszcie drugą generację swojego SUV-a Cayenne. To perełka w ofercie Niemców, od sprzedaży zależy w dużej mierze kondycja finansowa firmy.

Znany z produkcji sportowych wozów niemiecki producent sprzedał aż 170 tys. sztuk pierwszej generacji Cayenne. Model cieszył się powodzeniem, ale wzbudzał też kontrowersje, bo dla wielu fanów produkowanie przez firmę auta terenowego było świętokradztwem.

Druga generacja samochodu długo była utrzymywana w tajemnicy. Do mediów przeciekały tylko nakręcone tu i ówdzie materiały pokazujące zamaskowane nadwozie nowego Cayenne.

Nowa generacja nie różni się diametralnie od poprzedniej. Nadwozie jest trochę bardziej opływowe, światła zaokrąglone, a zawieszenie lepiej podobno radzi sobie w trudnym terenie. Poprzednia wersja była rasowym SUV-em, nowe Cayenne to w większym stopniu rasowa terenówka.

Auto ma się pojawić w salonach w połowie roku i kosztować będzie od 40 do ponad 80 tys. GBP.

picturegallery.11145a23-a39d-481e-a027-abf512b25df1

picturegallery.11145a23-a39d-481e-a027-abf512b25df1
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, "Car Magazine"

Polecane