Nowa reklama dziewczyny Bonda

Presserwis
opublikowano: 28-01-2009, 07:40

Kraft Foods Polska wprowadza na nasz rynek kawę Carte Noire, popularną we Francji markę premium - podał Presserwis.

Wprowadzeniu Carte Noire do Polski towarzyszy kampania wizerunkowa, która rozpocznie się pod koniec stycznia. Jej cel to zbudowanie świadomości marki. W spocie telewizyjnym wystąpiła ukraińska aktorka Olga Kurylenko, znana przede wszystkim z roli w najnowszej części przygód Jamesa Bonda – ”Quantum Of Solace”. Spot emitowany jest w TVP, TVN-ie, Polsacie, TVN Siedem, TVN Style, TVN 24, Discovery Channel. Dodatkowo reklamy zaplanowano w wybranych magazynach luksusowych oraz na wielkoformatowych siatkach reklamowych w sześciu miastach (Warszawa, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Kraków i Łódź). Planowane są także degustacje w hipermarketach i supermarketach oraz dystrybucja próbek produktu w wielu innych miejscach. Wprowadzenie marki Carte Noire wesprą ponadto eventy związane m.in. z modą.

Kreację spotu reklamowego przygotowała agencja Euro RSCG, która dodatkowo odpowiedzialna jest za wizualizacje kampanii prasowej oraz outdoor. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Starcom. Za działania public relations odpowiada agencja Fleishman-Hillard, a za działania BTL - agencja Freszlab.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane