Nowa strategia Bonduelle’a

MIM
opublikowano: 17-09-2007, 00:00

Bonduelle Polska zdecydował się na nową segmentację swoich produktów i pozycjonowanie się jako firma wyspecjalizowana w dziedzinie sałatek. Mrożonki w nowych opakowaniach znajdą się w sklepach w październiku, a nowe puszki — na początku przyszłego roku.

Wprowadzenie strategii ma wspomóc loteria promocyjna „Żyj zdrowo” (potrwa do końca grudnia) i program „Na zdrowie”, propagujący w szkołach warzywa jako składnik zdrowej diety. Na promocję strategii firma wyda około 1,5 mln euro. Start kampanii reklamowej Roman Czernicki, dyrektor generalny Bonduelle Polska, zapowiada na początek październiku. Za kreację spotów, w których wykorzystano przebój Raya Charlesa, odpowiada agencja Red 8, za planowanie mediów — dom Mediaedge:cia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIM

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy