Nowa struktura działu marketingu w Samsung Electronics Polska

DI
15-07-2010, 11:30

Samsung Electronics Polska tworzy nowy Dział Marketingu. Na jego czele stanął Tomasz Piotrowski,. W nowym dziale docelowo powstanie sześć strategicznych komórek, w których pracować będzie około 30 specjalistów.

W nowym dziale Marketingu powstanie sześć komórek organizacyjnych. Dwie z nich - IT/TEL Brand Communication oraz CE Brand Communication odpowiadają za tworzenie strategii i realizację komunikacji marketingowej dla produktów z grupy IT i Telecom oraz elektroniki konsumenckiej: RTV i AGD i FOTO (do szefów tych działów raportuje także macierzowo dział online zajmujący się działaniami brandowymi i komunikacją marki Samsung w Internecie). Trzecia komórka - Media Management odpowiada za relacje z domem mediowym i właścicielami mediów, a przede wszystkim za tworzenie strategii mediowej dla wszystkich grup produktowych oraz maksymalizację efektywności wydatków mediowych Samsung Electronics w Polsce. Kolejnym strategicznym ogniwem nowego działu jest PR & CSR, którego pracownicy odpowiadają za szeroko pojętą współpracę z dziennikarzami, politykę odpowiedzialnego biznesu oraz sponsoring firmy Samsung.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Nowa struktura działu marketingu w Samsung Electronics Polska