Nowe grono podkręci portal Grono.net

Kamil Kosiński
12-07-2010, 06:44

Założyciele rywala Naszej Klasy oddali władzę. Nowi właściciele chcą uzdrowić i sprzedać serwis społecznościowy, który ma porzucić międzynarodowe ambicje.

Grono.net nie widziało zysku od 2005 r. Rok 2010 ma być przełomowy.

— Liczymy, że obecny rok będzie dużo lepszy od lat ubiegłych i firma zbilansuje działalność — mówi Waldemar Mierzejewski, członek rady nadzorczej Grono.net.

Na piątkowym walnym zgromadzeniu plan rozwoju spółki zaakceptowali wszyscy akcjonariusze. Zakłada on, że firma zostanie biznesem lokalnym, bez międzynarodowych ambicji.

— Trendy portalu wskazują, że lokalne serwisy mogą być atrakcyjne dla użytkowników, choć w skali globalnej niszowe. Cechują się bowiem większą elastycznością rozwiązań komercyjnych, które w przypadku serwisów międzynarodowych muszą być wypadkową oczekiwań wielu rynków — twierdzi Waldemar Mierzejewski.

Zapewnia, że Grono.net jeszcze przed końcem wakacji uruchomi nowe usługi. Firma postawi na testowane niedawno zakupy grupowe i rozbudowę usług geolokalizacyjnych. Chce też wykorzystać potencjał telefonów komórkowych jego użytkowników.

Wiecej w poniedziałkowym "Pulsie Biznesu"

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Nowe grono podkręci portal Grono.net