Nowe stare władze IAA

MAZ
opublikowano: 16-07-2007, 00:00

Paweł Kowalewski został ponownie wybrany na prezesa Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.

Paweł Kowalewski został ponownie wybrany na prezesa Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.

Paweł Kowalewski jest wykładowcą warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz założycielem i szefem agencji reklamowej Communication Unlimited. IAA w Polsce zarządza od 2004 roku. Nowego starego prezesa wybrano w tajnym głosowaniu członków zarządu, które odbyło się dwa tygodnie po walnym zebraniu IAA.

— Cieszę się, że mój wkład i zaangażowanie w rozwój komunikacji marketingowej w Polsce oraz w podnosze-nie standardów etyki zawodowej zostały docenione. Z jednej strony to ogromna satysfakcja, z drugiej — większa odpowiedzialność na przyszłość — mówi Paweł Kowalewski.

Jego zastępcami zostali: Jacek Olechowski (Doug Faber Family) i Piotr Wałęski (TVP). W zarządzie są też Stanisław Diskau, Krzysztof Gmyrek i Lech Kaczoń. W radzie nadzorczej zasiedli Maria Juszczyk i Agnieszka Boroń oraz Marcin Bochenek, a w sądzie dyscyplinarnym Anna Walczewska, Dariusz Kowalski i Janusz Kurek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu