Nutella będzie miała włoskiego rywala

opublikowano: 21-11-2018, 16:09

Włoska firma Barilla, znana dotychczas głównie z produkcji makaronu, planuje w przyszłym roku wprowadzić na rynek krem czekoladowy do smarowania, który ma rywalizować z Nutellą, pisze Reuters.

Nutella, produkt firmy Ferrero, dominuje obecnie na globalnym rynku w swojej kategorii. Jej udział szacowany jest na 54 proc., osiąga ponad 2 mld EUR rocznej sprzedaży. Barilla znalazła jednak słabe miejsce u konkurenta, które chce wykorzystać, dowiedział się nieoficjalnie Reuters. To zastosowanie oleju palmowego w Nutelli. Ten składnik ma w ostatnim czasie złą prasę. Jest oskarżany o negatywny wpływ zarówno na zdrowie konsumentów, jak i środowisko naturalne. Oczywiście Crema Pan di Stelle, produkt Barilli, nie będzie zawierał oleju palmowego, ale olej słonecznikowy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Nutella będzie miała włoskiego rywala