Odwiedź Strategiczne Czwartki

Paulina KostroPaulina Kostro
opublikowano: 2016-07-06 22:00

Czwartkowe rozmowy wychodzą poza media społecznościowe.

W okresie wakacyjnym wszyscy zainteresowani będą mogli posłuchać o strategii marketingowej, ale nie tylko. Planowana tematyka to także femvertising (marketing skierowany do kobiet), ekonomia dzielenia czy doświadczenie klienta.

— Pomysł Strategicznych Czwartków narodził się w wyniku obserwacji branży, która oferuje bardzo dużo spotkań, szkoleń i konferencji skupiających się na określonych obszarach komunikacji marketingowej — mediach społecznościowych czy mobile.

Nie ma jednak zbyt wielu wydarzeń poświęconych strategii oraz trendom. Mam tu na myśli przede wszystkim spotkania dla młodych ludzi, którzy chcą mieć możliwość poszerzania swojej wiedzy w tym obszarze. Sukces spotkań takich jak Czwartki Social Media pokazuje, że młodzi marketerzy chętnie korzystają z możliwości,jakie dają takie wydarzenia — komentuje Anna Palowicz, pomysłodawczyni i współtwórczyni Strategicznych Czwartków.

Strategiczne Czwartki mają być okazją do dyskusji na temat strategii marketingowej, zmian społecznych i trendów. Doświadczeniem podzielą się praktycy branży marketingowej, ale także psychologowie, socjologowie i szefowie strategii najlepszych agencji i działów marketingu.

— Formuła Czwartków Social Media zostanie zachowana. Na spotkaniu zostaną zaprezentowane prezentacje związane z tematyką strategii. Po nich zapraszamy na dyskusję z udziałem prelegentów oraz publiczności — dodaje Michał Sławiński, współtwórca Strategicznych Czwartków. Spotkanie odbędzie się dziś (7 lipca) w warszawskiej klubokawiarni Grunt i Woda o godz. 18:30. Pierwszym prelegentem będzie Ivan Hernandez.