Ojciec Wirtualnej Polski znów inwestuje

Karol Jedliński
20-04-2010, 07:06

Marek  Borzestowski znów inwestuje w sieci. Tym razem grupowo, bo z przyjaciółmi. Wchodzi w zakupy.

Marek Borzestowski, założyciel Wirtualnej Polski, już w 2001 r. próbował stworzyć platformę zakupów grupowych w internecie. Była grupowa klapa. Teraz, niemal dekadę później, z grupą trojga przyjaciół założył Gruper.pl, pierwszą polską platformę społecznościową ułatwiającą zakupy grupowe. Serwis koncentruje się na usługach, czyli ofertach restauracji, kin, hoteli, spa. Promuje się przez Facebooka, Twittera i resztę społecznościówek. Podstawowe założenie: ma być średnio o połowę taniej.

— Zakładamy, że usługodawcy są skłonni zrezygnować z części swojej marży, żeby zyskać nowych klientów — podkreślają pomysłodawcy projektu.

Na razie jest skromnie. Przez trzy ostatnie dni jedyną ofertą było 19 złotych za zestaw lunchowy o wartości 38 złotych w jednej z warszawskich knajpek. By oferta była ważna, musiało ją kupić co najmniej 20 osób, co udało się po kilkudziesięciu godzinach.

— Zakładamy, że do końca 2011 r. nasz obrót osiągnie przynajmniej 16 mln zł. Marże chcemy mieć dwucyfrowe — tłumaczy Tomasz Dalach, prezes Gruper.pl i jako właściciel Ocean Capital Management, jeden z inwestorów w spółce.

Więcej we wtorkowym Pulsie Biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Ojciec Wirtualnej Polski znów inwestuje