Okocim: nowa akcja reklamowa

Paweł Mazur
opublikowano: 2000-05-15 00:00

Okocim: nowa akcja reklamowa

W sobotę rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Browaru Okocim. Motywem przewodnim reklamy jest slogan „Piwo z polską duszą”. Głównymi elementami akcji promocyjnej są dwa spoty telewizyjne, których emisje przewidziano w programie I i II TVP oraz Polsacie. Kampania medialna potrwa do października. Wspomoże ją akcja outdoorowa, której zakończenie przewidziano w sierpniu. Całość przygotowała agencja Ogilvy & Mather Polska.

Wzrost aktywności reklamowej Okocimia jest efektem ostatnich zmian w zarządzie spółki, m.in. powołania nowego prezesa oraz wiceprezesa firmy ds. sprzedaży i marketingu. Nowe działania reklamowe mają zwiększyć aktywność rynkową i — co za tym idzie — poprawić nie najlepsze wyniki sprzedaży piwa. PM