Opluj szefa przez internet

KA
opublikowano: 07-10-2009, 00:00

Krygujesz się powiedzieć wspópracownikom, co o nich myślisz? Skorzystaj z sieci. Pomoże ci gigant e-rekrutacji.

Krygujesz się powiedzieć wspópracownikom, co o nich myślisz? Skorzystaj z sieci. Pomoże ci gigant e-rekrutacji.

Każdy, kto pracuje w biurze, wie, jak przywary współpracowników mogą zepsuć atmosferę w firmie. Koleżanka nie zmywa po sobie kubków, współpracownicy nie oddają pieniędzy za prezent imieninowy dla szefa, a sam szef za krótko wiąże krawat i opowiada nieśmieszne dowcipy...

Dla tych, którym trudno wyartykułować swoje zastrzeżenia wprost zainteresowanej osobie, powstał serwis internetowy tajneprzezpoufne.pl. Za jego pośrednictwem można anonimowo wysłać krótki e-mail na dowolny adres.

Przed wpisaniem autorskiego komentarza można wypełnić jedną z trzech rodzajów ankiet: "O szefie", "O współpracownikach" lub "O warunkach pracy". Jej wyniki będą częścią wysyłanego anonimowo e-maila. Odpowiedzi, które ma się do wyboru w każdym punkcie ankiet, nawiązują do idei serwisu. Można w nich zwrócić uwagę np. podbierającym z lodówki mleko do kawy, zbyt głośno puszczającym muzykę albo zaproponować kolejny wyjazd integracyjny.

— Te odpowiedzi mają wprowadzić do serwisu nieco wesołości i odprężenia — wyjaśnia Dominik Matuzewicz, menedżer rozwoju sprzedaży w firmie prowadzącej serwis.

Podkreśla jednocześnie, że na całe przedsięwzięcie ma charakter wizerunkowy i firma nie będzie na nim zarabiała.

Właścicielem tajneprzezpoufne.pl jest Monster Worldwide Polska, amerykańska firma wyspecjalizowana w prowadzeniu internetowych serwisów rekrutacyjnych. Światowe przychody Monster Worldwide w 2008 r. wyniosły ponad 1,3 mld dolarów, a zysk prawie 125 mln dolarów. W Polsce firma pojawiła się jako JobPilot. Niemiecki JobPilot został jednak w 2004 r. przejęty przez Monster Worldwide, co z początkiem 2009 r. poskutkowało rebrandingiem marki w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy