PARP wieści internetową rewolucję

Agnieszka Jabłońska
opublikowano: 01-09-2010, 13:14

Od 2011 r. wnioski beneficjentów e-dotacji będą obsługiwane przez internet. Od a do z.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) szykuje ułatwienia dla beneficjentów e-dotacji. Od 2011 r. będą mogli śledzić losy swoich wniosków przez internet. I w ten sposób komunikować się z agencją, która właśnie rozstrzygnęła przetarg na dostawcę niezbędnego oprogramowania. Wszystko wskazuje na to, że będzie nim Comarch.
- Liczymy, że wkrótce podpiszemy umowę i przystąpimy do pracy – deklaruje Paweł Kozyra, rzecznik prasowy firmy Comarch.
Firma będzie miała rok na przygotowanie sytemu, który umożliwi składanie i obsługę wniosków przez internet, od oceny formalnej i merytorycznej, po podpisanie umowy, aneksów i wypłaty.  Dostanie za to 747 tys. zł.
- Każdy przedsiębiorca dostanie swoje konto. Po zalogowaniu będzie mógł sprawdzić, czy wniosek został oceniony, czy trzeba go uzupełnić. Beneficjenci zyskają też możliwość śledzenia postępu rozliczeń w fazie realizacji projektu – mówi Bożena Lublińska-Kasprzak, prezes PARP.
System ułatwi też monitorowanie niesfornych beneficjentów.
- Będzie generował raporty o stanie zaawansowania projektów i opóźnieniach, rejestrował ryzyka i ostrzegał o ewentualnych problemach – wyjaśnia Bożena Lublińśka-Kasprzak.

Budowa systemu do elektronicznej obsługi wniosków jest częścią projektu, który PARP, kierowana przez Bożenę Lublińską-Kasprzak realizuje dzięki dotacjom z Unii Europejskiej.  Jego celem jest rozpowszechnianie wiedzy o prowadzeniu firmy w internecie. Do 2011 r. agencja wyda na to 6,5 mln zł.
Budowa systemu do elektronicznej obsługi wniosków jest częścią projektu, który PARP, kierowana przez Bożenę Lublińską-Kasprzak realizuje dzięki dotacjom z Unii Europejskiej. Jego celem jest rozpowszechnianie wiedzy o prowadzeniu firmy w internecie. Do 2011 r. agencja wyda na to 6,5 mln zł.
None
None

więcej w dzisiejszym "Pulsie Biznesu": http://prenumerata.pb.pl/Today

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Agnieszka Jabłońska

Polecane