Pernod-Ricard walczy z podróbkami koniaku

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 19-05-2005, 08:57

Na Placu Czerwonym stanie 25 maja gigantyczna, trzymetrowej wysokości butelka koniaku "Ararat" - informuje w czwartek rosyjski dziennik "Trud". W centrum Moskwy pojawią się jeszcze cztery inne, podobnej wielkości butelki.

Na Placu Czerwonym stanie 25 maja gigantyczna, trzymetrowej wysokości butelka koniaku "Ararat" - informuje w czwartek rosyjski dziennik "Trud". W centrum Moskwy pojawią się jeszcze cztery inne, podobnej wielkości butelki.

Pięć butelek symbolizować ma pięć zmysłów: dotyk, powonienie, wzrok, słuch i smak. Flaszka z Placu Czerwonego symbolizować ma powonienie.

Wystawiając je na pokaz, firma Pernod-Ricard, nowy właściciel wytwórni "Ararat", pragnie zareklamować nowe, trudniejsze do podrobienia opakowania dla tego napoju. 

Ocenia się, że co roku w Rosji sprzedaje się ok.miliona litrów sfałszowanego koniaku ormiańskiego. Nowe opakowania mają ten proceder utrudnić.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu