Perrier mocniej się poleje

ŁO
opublikowano: 2020-09-06 22:00

Słynna francuska marka wody mineralnej zwiększa obecność w Polsce. Wprowadza na rynek warianty smakowe, zaczyna działać na Instagramie i poprosi o pomoc polskich influencerów.

Nestlé Waters wzbogacił markę Perrier o dwa napoje smakowe — cytrynowy i truskawkowy, które są szczególnie popularne na innych rynkach. Wodę można kupić w sklepach sieci Żabka.

— Postanowiliśmy wesprzeć wprowadzenie nowych wariantów smakowych uruchomieniem profilu marki na Instagramie oraz kampanią, do której zaprosiliśmy influencerów podzielających wartości marki — mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki Perrier, należącej do koncernu Nestlé Waters.

Producent nawiązał współpracę z 12 instagramerami, wśród których są m.in.: Oliwia Bugała (CheersMyHeels), Kamil Owczarek (kamilowczarek), Kasia Osipowicz (osipowiczka), Artur Golec (artgolec), Rafał Wiewióra (raff_wie), Basia Kaszuba (bu.sia) i Damian Rezlerski (damian_rezlerski).

— Marka pozycjonowana jest jako produkt dla ludzi, którzy lubią się wyróżniać, aktywnie spędzają czas i potrzebują znakomitego orzeźwienia. Są społecznie zaangażowani, a jeśli nie mogą spotykać się z przyjaciółmi, pozostają z nimi w stałym kontakcie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Trochę szaleni, zaskakujący, nie znoszą nudy — dodaje Marta Foryś-Ząbczyńska.

Nestlé ma w polskim portfolio prawie 1,6 tys. produktów i 70 marek. Jest także właścicielem polskiej marki wody mineralnej — Nałęczowianka.