Peugeot liże rany i szykuje atak

Paweł Janas
26-01-2010, 07:31

Roku 2009 Francuzi nie zaliczą do udanych. Ten też będzie trudny, choć firma tanio skóry nie sprzeda.

Peugeot nie ma powodów do zadowolenia z wyników osiągniętych w 2009 r. w Polsce. Producent aut z lwem w logo sprzedał w naszym kraju 12,6 tys. nowych aut osobowych, aż o 23,7 proc. mniej niż rok wcześniej. Dla porównania: na całym polskim rynku sprzedaż aut przez krajowych dilerów utrzymała się na poziomie z 2008 r. (biorąc pod uwagę wyjątkowo duży reeksport).
W 2010 r. Peugeot nie spodziewa się odbicia w górę. Nie znaczy to, że Francuzi zamierzają ustąpić rywalom pola bez walki.
- Wprowadzimy dwa nowe modele. Na początku marca rozpoczniemy sprzedaż Peugeota 5008, przestronnego vana, który umożliwi nam poszerzenie oferty w segmencie samochodów kompaktowych. Od połowy 2010 r. dołączy sportowy model RCZ - zapowiada Stefano Casadio, szef polskiego Peugeota .

Globalne wyniki Peugeota satysfakcjonują firmę.
Zobacz więcej

Globalne wyniki Peugeota satysfakcjonują firmę.

Więcej - we wtorkowym Pulsie Biznesu

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Janas

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Peugeot liże rany i szykuje atak