Pieniądze nie są najważniejsze

Obecny system oceny wartości firm kładzie zbyt duży nacisk na finansowe aspekty ich działalności.

Z badania przeprowadzonego przez CIMA (Chartered Institute of Management Accountants) na 300 dyrektorach generalnych z 21 państw świata wynika, że obecny system oceny wartości firm kładzie zbyt duży nacisk na finansowe aspekty ich działalności.Przeważająca większość badanych (63 proc.) uważa, że bardzo ważna jest poprawa wiedzy w zakresie mierzenia wartości innych niż finansowe. Równie ważne jak wskaźniki finansowe i ekspansja rynkowa są dobre relacje z klientami, partnerami biznesowymi i pracownikami.

— Dzisiaj środowisko biznesowe to świat wzajemnych powiązań i zależności. Dawne hierarchiczne struktury organizacyjne ustępują miejsca bardziej naturalnym, budowanym na podstawie relacji międzyludzkich i wpływów. Wszystko to sprawia, że kontakty z klientami, pracownikami, partnerami czy społecznościami stają się kluczem do osiągnięcia i utrzymania dobrej pozycji rynkowej — twierdzi Jakub Bejnarowicz, country manager CIMA Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Pieniądze nie są najważniejsze