Pierwsza selekcja Spinaczy

MAZ
15-10-2007, 00:00

Zakończył się pierwszy etap konkursu Złote Spinacze 2007 na najlepsze polskie kampanie PR. Do kolejnego zakwalifikowano 30 prac. Po pięć nominacji otrzymały: agencja Partner of Promotion (w tym trzy kampanie wspólne z Motorola Polska, Procter & Gamble Polska i Fundacją Grupy TP) oraz Kompania Piwowarska (dwa projekty samodzielne i trzy wspólnie z agencjami Euro RSCG Sensors, Q&AConsulting i Ciszewski PR). Trzy nominacje dostał ComPress (w tym dwie kampanie przygotowane z RWE Stoen oraz Infovide-Martix). Najbardziej zacięta walka rozegrała się wśród projektów zgłoszonych do kategorii: kampania edukacyjnej i CSR, gdzie o nominacje rywalizowało po 12 projektów oraz PR produktu i kampania społeczna, gdzie zgłoszono po 11 projektów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Pierwsza selekcja Spinaczy