Piłka wpadnie na NewConnect

MZAT
opublikowano: 28-03-2012, 00:00

Portal Goal.pl przymierza się do oferty prywatnej. Będzie przejmował futbolowych konkurentów.

Piłka jest okrągła, bramki są dwie, ale serwisów internetowych o futbolu — cała masa. W sieciowej lidze piłkarskiej o mistrzostwo chce powalczyć portal Goal. pl. Do ataku ma posłużyć 1 mln zł z oferty prywatnej.

— Na NewConnect chcemy wejść na przełomie lat 2012 i 2013 r. Pieniądze z emisji wydamy w większości na przejęcia mniejszych serwisów, pasujących do naszej oferty.

Jesteśmy już w trakcie rozmów — mówi Piotr Wąsowski, jeden z głównychudziałowców spółki (ma 35 proc. akcji), a jednocześnie prezes notowanego na małym parkiecie Digital Avenue. Goal.pl ruszył w sieci w ubiegłym roku. Pod tym szyldem kryje się jednak kilkanaście innych serwisów, poświęconych m.in. polskiej kadrze i ligom zagranicznym, działających od blisko dekady. W grupie pojawili się niedawno nowi zawodnicy.

— Uruchomiliśmy niedawno mobilną wersją serwisu, od dwóch tygodni testujemy też serwis wideo, na którym można oglądać bramki. Pełną parą powinien ruszyć za miesiąc — mówi Piotr Wąsowski. Spółka spodziewa się, że przy okazji EURO 2012 zainteresowanie futbolem skokowo wzrośnie.

— Polsce jeszcze daleko pod względem liczby aktywnych kibiców do rozwiniętych rynków, jak Niemcy czy Hiszpania. Potencjał wzrostu jest ogromny, kibiców na stadionach przybywa, przybędzie ich też w internecie — mówi Piotr Wąsowski. Serwis w tym roku ma osiągnąć 2 mln zł przychodów i około 250 tys. zł EBITDA. Na razie zarabia głównie na reklamach.

— Będziemy zarabiać także na wersji mobilnej i e-sklepie z biletami oraz akcesoriami piłkarskimi, który ruszy jeszcze w tym roku. Dużą część przychodów zapewnią partnerzy z rynku bukmacherskiego, który odradza się po czystce urządzonej przez rząd — mówi Piotr Wąsowski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MZAT

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu