Drutex, producent okien i drzwi, związał się rocznym kontraktem z dwoma światowej klasy piłkarzami, Phillipem Lahmem oraz Andreą Pirlo - podała spółka w komunikacie. W ramach umowy mistrzowie futbolu pojawią się w materiałach promocyjnych firmy i będą promować produkty marki oraz filozofię firmy "opartą na dostarczaniu satysfakcji i spełnianiu indywidualnych oczekiwań".
- Postanowiliśmy powołać zagranicznych ambasadorów marki DRUTEX z uwagi na rosnące znaczenie niemieckiego i włoskiego rynku dla rozwoju naszej firmy. Szukaliśmy piłkarzy, którzy doskonale odzwierciedlaliby filozofię firmy DRUTEX. Wybraliśmy najznamienitszych mistrzów futbolu, którzy doskonale nadają się do tej roli. Zarówno Andrea Pirlo (mistrz świata, mistrz Włoch, zdobywca Pucharu Ligi Mistrzów) jak i Philipp Lahm (kapitan reprezentacji Niemiec, wicemistrz Europy, mistrz Niemiec, zdobywca klubowego mistrzostwa świata FIFA) to marka sama w sobie, to najlepsi światowi piłkarze. A my wiążemy się tylko z najlepszymi – mówi Leszek Gierszewski, prezes Druteksu. Drutex wspiera drugoligowy Drutex Bytovia Bytów oraz najstarszy warszawski zespół Polonię Warszawa. Na futbolu swój marketing oparł także Oknoplast, konkurent Druteksu. Jest sponsorem Interu Mediolan, Borussi Dortmund i Olympique Lion.