Czytasz dzięki

PKN Orlen zamyka punkty restauracyjne

PAP, DI
opublikowano: 14-03-2020, 15:26

Aby zapewnić standardy bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem koronawirusem, PKN Orlen zamyka punkty restauracyjne na wszystkich swych stacja paliw i ogranicza ofertę gastronomiczną. Oferta sklepowa pozostaje tam bez zmian - poinformował płocki koncern.

"WAŻNY KOMUNIKAT: aby zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa dla klientów i pracowników zamykamy punkty restauracyjne na wszystkich naszych stacjach i ograniczamy ofertę gastronomiczną do hot dogów, zapiekanek, kawy i herbaty" - podał w sobotę na Twitterze PKN Orlen. "Oferta sklepowa pozostaje bez zmian" - zaznaczyła spółka.

PKN Orlen
Zobacz więcej

PKN Orlen fot. Wojciech Krynski/FORUM

PKN Orlen jest największym w Polsce podmiotem branży rafineryjno-petrochemicznej i jednym z największych w Europie w tym segmencie. Ma na polskim rynku największą sieć stacji paliw. Związany z ofertą pozapaliwową format Stop Cafe 2.0. to punkty gastronomiczne na stacjach płockiego koncernu. Według danych firmy, na koniec 2019 r. na 1800 stacji paliw spółki w Polsce działało 1699 punktów Stop Cafe, włączając w to 518 sklepów convenience pod marką O!SHOP.

Jeszcze w piątek PKN Orlen podał, że na jego stacjach paliw wdrożone zostały zalecenia prewencyjne, których celem jest zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom w związku z możliwością rozprzestrzeniania się koronawirusa. Placówki są m.in. dodatkowo dezynfekowane.

„Przy dystrybutorach paliw dostępne są jednorazowe foliowe rękawiczki, z których mogą korzystać pracownicy i klienci podczas tankowania pojazdów” – informowała spółka w piątkowym komunikacie zamieszczonym na Twitterze.

PKN Orlen wspomniał w nim także, iż klienci stacji paliwowych płockiego koncernu mogą płacić bezpośrednio przy dystrybutorze za pomocą funkcjonalności Orlen Pay. Spółka podała także, że uruchomiła dodatkowo wewnętrzną infolinię wsparcia dla stacji paliw. 

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP, DI

Polecane