PKO BP chce rozwijać sieć wrzutni on-line

KA
opublikowano: 25-01-2011, 02:50

Do końca 2011 r. PKO Bank Polski chce udostępnić klientom 80 wrzutni z możliwością księgowania on-line. Usługa jest przeznaczona dla klientów korporacyjnych, małych i średnich firm, jednostek samorządu terytorialnego, spółdzielni, wspólnot mieszkaniowych i deweloperów.

Aby dokonać we wrzutni wpłaty księgowanej on-line wystarczy specjalnie oznaczoną bezpieczną kopertę z pieniędzmi umieścić w urządzeniu, a informację o wpłacanej kwocie wprowadzić na klawiaturze lub za pośrednictwem aplikacji zainstalowanej w biurze klienta. Dzięki temu programowi klienci banku mogą też tworzyć raporty, sprawdzać dostępność wrzutni, a także przeglądać aktywność poszczególnych jednostek klienta dokonujących wpłat i monitorować status wpłat.

PKO BP deklaruje, że najwyżej w pół godziny od wrzutu pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie. Daje sobie przy tym maksymalnie cztery dni robocze na przeliczenie pieniędzy i korektę ewentualnych różnic na rachunku. Bank ma 246 wrzutni, z czego 150 to wrzutnie elektroniczne, umożliwiające księgowanie on-line. W tym trybie pracuje jednak tylko 17 urządzeń.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu