Play o ofercie "value for money"

ISBNews
opublikowano: 18-02-2014, 20:27

Operatorzy komórkowi zaczynają coraz wyraźniej wybierać zróżnicowane strategie pozycjonowania na rynku, poinformował agencję ISBnews członek zarządu P4, operatora sieci Play, Bartosz Dobrzyński.

 Play ma nadal przyciągać prostą ofertą "value for money" i w ten sposób nadal zwiększać liczbę klientów. 

"Operatorzy coraz wyraźniej wybierają odmienne strategie pozycjonowania na rynku. Orange i Plus stawiają na ofertę zintegrowaną, a T-Mobile sygnalizuje swoje zainteresowanie segmentem biznesowym. Play nadal ma zwiększać liczbę klientów dzięki ofercie charakteryzującej się prostotą, oferującą 'value for money'. Interesuje nas szczególnie klient z segmentu indywidualnego i małego biznesu" - powiedział ISBnews Dobrzyński.

Zaznaczył, że choć Play jest liderem w segmencie przenoszonych numerów (MNP), to przy migracji klientów najważniejsze jest, aby ostatecznie jak najwięcej klientów w ujęciu netto wybierało tę sieć.

"Jednocześnie cieszę się, że liczba przejść klientów od operatora do operatora rośnie, bo to oznacza, że spełniliśmy swoją rolę tego, który pokazał, że numer to własność klienta" - wskazał członek zarządu P4.

Na koniec ubiegłego roku operator sieci Play miał ok. 10,8 mln klientów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISBNews

Polecane