W szczytowym momencie transmisja danych była o 50 proc. wyższa.
Po zamknięciu około połowy punktów sprzedaży Play ruch w sieci sprzedaży spadł między pierwszym, a ostatnim tygodniem marca. W międzyczasie ruch na stronie Play wzrósł, a liczba aktywnych kont Play24 przekroczyła 5 milionów, częściowo kompensując wpływ zamknięcia sklepów.
"Przychody z usług w marcu były o kilka procent wyższe niż planowano, głównie ze względu na wzrost ruchu od innych operatorów. Przychody i koszty roamingu międzynarodowego w marcu były porównywalne z przedkryzysowymi poziomami z początku roku. ARPU w marcu było o kilka procent wyższe niż oczekiwano, zarówno w segmencie kontraktowym, jak i usług przedpłaconych. Przychody ze sprzedaży urządzeń abonenckich w marcu były o około 30 proc. niższe od pierwotnego planu. Koszty operacyjne były pod kontrolą. Podsumowując, skorygowana EBITDA Play w pierwszym kwartale tylko nieznacznie odbiegała od oczekiwań. Proces inwestycyjny i związane z nim nakłady przebiegają bez zakłóceń, podobnie jak generowanie gotówki" - dodano.
Jak podkreślono, obecnie nie ma podstaw do zmiany założeń na 2020 r.