Nie warto kupować kota w worku
Nowej maszynki do golenia firmy Gillette Mach 3 Małgorzata Matusiewicz, dyrektor marki w Polsce, nie wypróbowała osobiście. Rolę królika doświadczalnego powierzyła małżonkowi.
— Kilka tygodni przed oficjalnym pojawieniem się maszynki na rynku testował ją mój mąż. Stwierdził, że goli się nią szybciej. Trzy ostrza to nie dwa. Najważniejsze, że nareszcie nie będzie zacinał się przy goleniu — wyjaśnia Małgorzata Matusiewicz.
Przyznaje, że przy goleniu na szczęście nie pomagały mu Gillette stewardesy (na zdjęciu po obu bokach Małgorzaty Matusiewicz). Musiał poradzić sobie sam. fot. Tomasz Zieliński
Cel uświęca środki
Katarzyna Zawada, dyrektor w Przedsiębiorstwie Usług Turystycznych Hermes, porzuciła karierę modelki dla biznesu. Firma, którą prowadzi wraz z ojcem, specjalizuje się w organizacji imprez pielgrzymkowych. Na wyprawy do Ziemi Świętej, Fatimy, Lourdes, Mariazell, Mediugorie, Santiago di Compostella czy Covadonga jest wielu chętnych, nie znaczy to jednak, że firma przynosi krociowe zyski.
— Nie zarabiamy wiele, a jednak staramy się, by nasza oferta spełniała oczekiwania możliwie najszerszej grupy ludzi. W tym konkretnym przypadku cel naprawdę uświęca środki — zapewnia Katarzyna Zawada. fot. Borys Skrzyński