Po studiach po jabłkowy sukces

DCZ
opublikowano: 11-06-2012, 00:00

MBA

W The Global New Venture Challenge, konkursie na najlepszy projekt biznesowy skierowanym do studentów Executive MBA uniwersytetu Chicago Booth School of Business, główną nagrodę przyznano dwuosobowemu polsko-francuskiemu zespołowi Drink Different za projekt dotyczący komercjalizacji cydru. Andrzej Puncewicz i Aymeric Billet wygrali 5000 dolarów. Dzięki wprowadzeniu na polski rynek cydru, alkoholowego napoju na bazie jabłek, mógłby się on stać prawdziwą konkurencją dla piwa i smakowych napojów alkoholowych. Przed jury złożonym z 14 specjalistów przyszli zwycięzcy stwierdzili, że planują się skupić na dystrybucji cydru właśnie w Polsce, szczególnie wśród młodych zamożnych kobiet. Puncewicz i Billet wpadli na nagrodzony pomysł po dwóch spotkaniach w ramach zajęć w londyńskim kampusie Chicago Booth.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu