Point Group zarejestrował prawa do znaków 'Ozon' i 'Tygodnik Ozon'

ISB
opublikowano: 2008-10-08 10:48

Urząd Patentowy zarejestrował znaki towarowe "Ozon" i "Tygodnik Ozon" przyznając prawa do nich Platformie Mediowej Point Group (PMPG), poinformowała spółka w komunikacie.

"Rejestracja znaków otwiera PMPG drogę do wykorzystania brandu 'Ozon' we własnych projektach mediowych. Wykorzystanie marki ‘Ozon' było zapisane m.in. w prospekcie emisyjnym spółki" - czytamy w komunikacie.

W komunikacie spółka zaznacza, że wydawanie opiniotwórczego medium jest jednym z elementów jej strategii.

W kwietniu 2007 r. Platforma Mediowa Point Group wygrała przetarg na kupno praw do wydawania tygodnika "Ozon" od będącego w stanie upadłości wydawcy, spółki Ozon Media.

Tygodnik "Ozon" ukazywał się od kwietnia 2005 r. do lipca 2006 r. Jego redaktorem naczelnym był Dariusz Rosiak, a następnie Grzegorz Górny - wcześniej redaktor naczelny "Frondy". Pierwsze numery "Ozonu" były sprzedawane w liczbie ok. 70 tys. egzemplarzy, kolejne - około 25 tys. W 2006 r. sprzedaż ustabilizowała się na poziomie ok. 40 tys. egzemplarzy przy blisko 140 tys. nakładu. (ISB)

mtd/tom