Pojawiła się reklama w tunelu

Małgorzata Zgutka
18-07-2001, 00:00

Pojawiła się reklama w tunelu

Na Zachodzie pojawił się nowy sposób reklamowania produktów. Tym razem firmy będą starały się przyciągnąć uwagę pasażerów metra. System MontionPosters to zawieszone w tunelach plakaty, które podczas jazdy pociągu układają się w krótki film reklamowy. To nowe rozwiązanie po raz pierwszy zostało wykorzystane w Budapeszcie. Z nowej formy reklamy w metrze skorzysta Adidas. Jego kilkusekundowe filmy reklamowe pojawią się również w Marsylii, Frankfurcie, Monachium i Mediolanie. Jedna siedmiosekundowa strona MontionPoster składa się z serii 168 obrazów drukowanych cyfrowo na podświetlanym od tyłu plakacie przymocowanym do ściany tunelu. Reklama jest zsynchronizowana z prędkością pociągu. Obraz stwarza iluzję filmu wyświetlanego na ścianie tunelu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / / Pojawiła się reklama w tunelu