Po raz drugi Portal Spraw Zagranicznych
psz.pl przedstawia raport o Polakach w największych światowych
przedsiębiorstwach "Polacy w Korporacjach 2009 - Liderzy Korporacji".
W raporcie przedstawione zostały sylwetki pięćdziesięciu Polaków, którzy
pełnią ważne funkcje w największych międzynarodowych przedsiębiorstwach. Raport
obejmuje okres od drugiego kwartału 2008 do drugiego kwartału 2009 roku. Jego
celem, tak jak w zeszłym roku, jest pokazanie, jak polscy menedżerowie,
dyrektorzy i prezesi radzą sobie na stanowiskach kierowniczych w korporacjach na
całym świecie.
Artykuł dostępny dla subskrybentów i zarejestrowanych użytkowników
REJESTRACJA
SUBSKRYBUJ PB
Zyskaj wiedzę, oszczędź czas
Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
Poznaj „PB”
79 zł7,90 zł/ miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać?Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
Po raz drugi Portal Spraw Zagranicznych
psz.pl przedstawia raport o Polakach w największych światowych
przedsiębiorstwach "Polacy w Korporacjach 2009 - Liderzy Korporacji".
W raporcie przedstawione zostały sylwetki pięćdziesięciu Polaków, którzy
pełnią ważne funkcje w największych międzynarodowych przedsiębiorstwach. Raport
obejmuje okres od drugiego kwartału 2008 do drugiego kwartału 2009 roku. Jego
celem, tak jak w zeszłym roku, jest pokazanie, jak polscy menedżerowie,
dyrektorzy i prezesi radzą sobie na stanowiskach kierowniczych w korporacjach na
całym świecie.
W stosunku do poprzedniej edycji w raporcie nastąpiło kilka poważnych zmian.
Przede wszystkim został on rozszerzony o trzydzieści pozycji. Istotne różnice
zaobserwować można w metodologii, na której oparty został tegoroczny raport. Tak
jak w zeszłym roku, jako bazę pod zestawienie użyto rankingu Forbesa „Global
2000”, w którego skład wchodzą wszystkie największe globalne przedsiębiorstwa.
Skomplikowaniu uległ sposób pozycjonowania liderów rankingu, co zostało
dokładnie opisane w części przeznaczonej pracy metodologicznej.
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
Credit Agricole
odpowiada za akwizycję spółek w Europie Środkowej, Wschodniej i
krajach WNP