Połączenie z automatu

opublikowano: 08-10-2015, 22:00

Styles Group wprowadza system, który pozwala klientom na łatwiejszy kontakt z firmą.

„Wpisz swój numer telefonu, oddzwonimy w ciągu 30 sekund i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania” — oto co oferuje rozwiązanie RocketCall. Za systemem IT, umożliwiającym błyskawiczną reakcję firmy na zapytania klientów, stoi Styles Group. Spółka, która ma na pokładzie międzynarodowy zespół, na co dzień pomaga polskim przedsiębiorcom wejść na rynki Ukrainy, Rosji czy Kazachstanu i odwrotnie. RocketCall jest kolejnym elementem tej biznesowej układanki.Aplikację można podpiąć bezpośrednio do wybranej strony internetowej, np. witryny firmowej, e-sklepu lub bloga.

— RocketCall ułatwia kontakt klientów z firmą. Proces realizacji połączeń został zautomatyzowany. Wystarczy, że klient wprowadzi numer swojego telefonu do zintegrowanej ze stroną internetową aplikacji. System powiadomi o tym konkretne osoby w firmie i umożliwi im szybką reakcję. Wkrótce wprowadzimy też funkcje czatu, wideorozmowy oraz rozmowy zamówionej na konkretną godzinę — wyjaśnia Siergiej Wojciechowski, współzałożyciel Styles Group. Firma ma już na koncie pierwsze wdrożenia systemu. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu