Polmania.com w sieci promuje eksporterów

opublikowano: 12-04-2013, 00:00

Powstają serwisy internetowe, których zadaniem jest wsparcie rodzimych eksporterów za granicą. Jest już kolejny — polmania.com.

Rośnie zainteresowanie przedsiębiorców pośrednictwem w wymianie handlowej między polskimi i światowymi firmami. Niedawno w „Pulsie Biznesu” wspominaliśmy pojawienie się nowego serwisu dla importerów i eksporterów — eksporter.info.pl, a już pojawiłsię następny. 7 kwietnia oficjalnie wystartował portal polmania.com, za którym stoi Marcin Borek — chce promować polskie produkty za granicą.

— Polskie firmy sprzedające swoje towary za granicą często narzekają na nieefektywność obecnych form wspierania ich działalności. Aktywność instytucji i izb niejednokrotnie sprowadza się do promocji eksporterów wśród innych… polskich eksporterów, często tej samej branży. A nasze firmy z powodzeniem mogą konkurować z europejskimi ceną, a coraz częściej również i jakością — twierdzi Marcin Borek, pomysłodawca serwisu.

Jego zdaniem, krajowe produkty mają szansę odnieść sukces za granicą, wskazują na to również szacunki — HSBC podaje, że w latach 2016- -20 Polska będzie zajmowała drugie miejsce po Turcji pod względem dynamiki eksportu. Marcin Borek, tworząc polmania.com, wzorował się na takich inicjatywach jak alibaba.com. Jego projekt jest jeszcze w bardzo wczesnej fazie realizacji, będzie więc testowany i dopracowywany w zależności od reakcji rynku. Obecnie rozpoczyna się kompletowanie bazy produktowej, co potrwa przez najbliższe 2-3 miesiące. Później promocja serwisu ma zostać ukierunkowana na rynki międzynarodowe — portal jest dostępny w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej. Podstawowa oferta serwisu jest dla przedsiębiorców darmowa, płatne opcje są związane ze strefą usług premium i dostępem do szerszych usług reklamowych portalu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu