Polska kampania promuje Coca-Colę w Europie
W zupełnie nietypowy sposób ruszyła nowa kampania reklamowa Coca-Coli, przygotowana przez McCann-Erickson. Po raz pierwszy cały 3-minutowy telewizyjny blok reklamowy poświęcony został jednemu produktowi. Telewidzowie TVP1, Polsatu i TVN mogli obejrzeć w pigułce najlepsze i najważniejsze reklamy Coca-Coli z ostatnich 10 lat. W ten sposób firma postanowiła rozpocząć światową kampanię pod nowym hasłem: Chce się żyć! Jest to polska kreacja, umiejscowiona w polskiej rzeczywistości, której bohaterami są młodzi ludzie w konkretnych sytuacjach życiowych.
Po raz pierwszy stworzone w Polsce dwie nowe reklamy Coca-Coli pojawią się w zagranicznych mediach, między innymi w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Rosji i Bośni. Nowe reklamy noszą tytuł: „Warcaby” i „Matura”. Opowiadają zwykłe historie młodych ludzi, w których życiu istotną, ale nie pierwszoplanową rolę odgrywa również Coca-Cola. Oba filmy zrealizowano w Polsce z udziałem polskiej młodzieży i polskiej ekipy realizatorskiej. Wybrano amatorów po to, by przedstawione historie były naturalne i prawdziwe. W obu filmach odczuwa się pełnię życia, więź z przyjaciółmi i rodziną, znajome wszystkim emocje, takie jak lęk, niepewność, radość i optymizm.
Reklamie telewizyjnej towarzyszy kampania radiowa i outdoorowa.