MTV Networks Polska zarządza już siedmioma kanałami telewizyjnymi, docierającymi do 32 mln gospodarstw w Europie.
Obecny w Polsce od siedmiu lat muzyczny koncern medialny MTV Networks Polska w ostatnich dwunastu miesiącach powiększył swój zasięg o kolejne 2,77 mln gospodarstw domowych.
Koncern dociera ze swoimi propozycjami do ponad 10 mln widzów miesięcznie. Zarządza też witrynami internetowymi kilku kanałów. W sierpniu przejął, oglądane w ponad 40 państwach, kanały europejskie MTV, VH1 i VH1 Classic, które są już wprowadzane w naszym kraju. MTV Polska podjęła też współpracę z Google.
— W ramach kampanii „MTV włącz się”, koncern poszerza zakres usług interaktywnych. Partnerstwo z Google gwarantuje, że zaoferujemy widzom usługi poczty elektronicznej. Rozważamy także wykorzystanie narzędzia Google Apps do wprowadzenia poczty internetowej dla marki Viva — wymienia Beata Węgrzyn, internet manager w MTV Networks Polska.
Jednym z naważniejszych projektów, który stacja realizuje już od 1989 roku, jest „MTV Unplugged”. Są to akustyczne nagrania z udziałem najwybitniejszych muzyków świata. W tej formule dla MTV zagrali już m.in. R. E. M., Mariah Carey, Pearl Jam, Bob Dylan, Oasis, czy The Cure. Z polskich wykonawców tylko Kayah, a 18 października zagra zespół Hey.
Muzyczne telewizje koncernu MTV
Kanał Dotarcie
(mln widzów)
Viva 5,7
MTV 3,3
VH1 3,27
Comedy Central 0,6
Źródło: AGB Nielsen