Polska słucha radia głównie rano

KAJ
22-02-2011, 00:00

45 minut — o tyle radio przegrywa z telewizją. Według najnowszych danych Komitetu Badań Radiowych, Polacy słuchają radia średnio 3 godziny i 18 minut dziennie. W weekend te statystki są korzystniejsze dla radia o kilkanaście minut. W tygodniu największy zasięg stacje radiowe osiągają w godzinach porannej kawy. Między 7 a 9 docierają do uszu ponad 17 proc. mieszkańców Polski. W godzinach wieczornego wydania "Wiadomości" w TVP i "Faktów" w TVN radio ma jednak ledwie 7-procentowy zasięg. Najczęściej radia słuchamy w domu — czyni to ponad 55 proc. osób w wieku 15-75 lat, oraz w samochodzie (33 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Polska słucha radia głównie rano