Polska wicekrólem na Zalando Lounge

Polacy wydają najwięcej – po Niemcach – na outletowej platformie Zalando. Sprzedaż na niej przekroczyła w 2020 r. 1 mld EUR.

Przeczytaj artykuł i dowiedz się:

  • jaką popularnością cieszy się w Polsce Zalando
  • dlaczego Polacy są w czołówce klientów na Zalando Lounge

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ