Polski sen

DR
opublikowano: 13-09-2006, 00:00

Podczas targów Polagra–Food Fundacja Dajesz Pracę PL. i Międzynarodowe Targi Poznańskie organizują projekt „Polski sen” — stoisko w formie marketu handlowego, w którym zostaną przedstawione efektywne formy promocji polskich produktów. To zapowiedź jesiennej kampanii „Dajesz pracę kupując polskie produkty”.

Na stoisku nr 1 w pawilonie 9 będą nie tylko dystrybuowane materiały promocyjne. Podczas targów zostanie zorganizowana konferencja poświęcona skłonności konsumentów do wyboru polskich produktów. Samo stoisko, zaaranżowane jako atrakcyjny sklep, pokazywać będzie jak polscy producenci powinni wyróżniać swoje produkty, aby klienci byli bardziej skłonni je kupować. Na stoisku handlowcy będą mogli otrzymać bezpłatne materiały promocyjne — plakaty towarzyszące 4 edycji kampanii „Dni produktu polskiego”, która od 12 października połączy ponad 2 tys. sklepów partnerskich w całej Polsce. — Dzięki takiej formie dystrybucji, każdy, kto zgłosi się do nas i odbierze plakat, będzie mógł przypomnieć swoim klientom o tym, aby zwracać większą uwagę na kraj pochodzenia producenta — mówi Jakub Marczyński, przedstawiciel Fundacji Dajesz Pracę PL. — Plakaty mają zabawną formę i są swoistym instruktażem zlokalizowania polskiego produktu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DR

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu