Popowicz: Mobilni gracze wolą reklamy od zakupów

opublikowano: 17-10-2017, 16:40

- Tylko 5 proc. użytkowników robi zakupy w aplikacji - mówi w Pulsie Dnia Maciej Popowicz, prezes Ten Square Games, polskiego potentata branży gier mobilnych. - Reszta woli obejrzeć reklamy, by darmowo korzystać z gry - dodaje.

Macieja Popowicza, współtwórcę Naszej Klasy, który przesiadł się do branży gier, pytamy także o:

- plany debiutu giełdowego

- to czy nie ma bańki cenowej w segmencie gier na GPW

- charakterystykę rynku gier mobilnych

- sentyment do Naszej Klasy

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Popowicz: Mobilni gracze wolą reklamy od zakupów