Poszerza się oferta outsourcingowa dla małych banków

Zbudowane w roku 2000 przez COMP Rzeszów, Centrum Usług Internetowych (CUI) od lutego 2002 r. rozszerzyło swoją działalność. Obok udostępnionego do tej pory na zasadzie outsourcingu systemu bankowości internetowej dla klientów detalicznych, w ofercie CUI znalazł się również system dla klientów korporacyjnych. Oferta CUI poszerzona została również o możliwość obsługi klienta korporacyjnego. W systemach zostały wprowadzone funkcje elektronicznego podpisu kartą mikroprocesorową, możliwość wprowadzania przelewów paczkami, zatwierdzanie operacji na „drugą rękę”, import przelewów z zewnętrznych zbiorów, eksport wyciągów w dowolnym formacie. CUI funkcjonuje już ponad półtora roku, a głównym celem jego powstania było świadczenie usług outsourcingowych dla małych i średnich banków komercyjnych oraz banków spółdzielczych w zakresie systemów informatycznych do obsługi klientów banków poprzez Internet. Pierwszym bankiem, który skorzystał z oferty, był Podkarpacki Bank Spółdzielczy z Sanoka, który w sierpniu 2000 r. udostępnił usługi bankowe przez Internet. Z końcem 2001 roku w CUI obsługiwanych było siedem banków.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ

Być może zainteresuje Cię też: