W okresie poprzedzającym objęcie tego stanowiska Antje Schütt-Fahrenkrog stworzyła nowy dział Customer Experience Management w regionie Europy, Bliskiego Wschodu, w Indiach i Afryce. Przeprowadziła również centralizację działu biura obsługi klienta tworząc jego nową strategię. Schütt-Fahrenkrog prowadziła dział operacji FedEx w Europie Środkowo-Wschodniej i w Izraelu już w latach 2001-06. W trakcie swej dotychczasowej kariery otrzymała wiele prestiżowych nagród: Female Award of the Year, przyznaną przez "Forbes Magazine" (wydanie niemieckie) w 1994 r., nagrodę President's Club w latach 1998, 2005 i 2009, a także trzy nagrody FedEx Five Star Awards, będące najwyższym wyróżnieniem w firmie - odpowiednio w 1998, 2003 i 2008 r. Poprzednik Antje Schütt-Fahrenkrog na tym stanowisku, Michael Mühlberger, od listopada 2009 r. wspiera zespół FedEx w Dubaju
