Powstaje polski oddział Business Objects

Marcin Złoch
opublikowano: 14-03-2007, 00:00

Od początku marca sprzedażą oprogramowania analitycznego Business Object zajmie się polski oddział korporacji.

Od początku marca sprzedażą oprogramowania analitycznego Business Object zajmie się polski oddział korporacji. 

Powstała firma Business Objects Polska, przekształcona ze spółki BOPD, która dotychczas zajmowała się sprzedażą w Polsce biznesowych aplikacji autorstwa Business Objects. BOPD z kolei „wypączkowała” na początku 2006 r. z Premium Technology. Szefem polskiego oddziału korporacji został Herve Renault.

— Produkty Business Objects obecne są w Polsce od 10 lat. Do tej pory dostarczane były przez firmy  BOPD oraz Connect Distribution. BOPD zbudowało rozległą sieć partnerów. Mając tak solidny fundament, naturalnym krokiem było stworzenie oficjalnego oddziału Business Objects — twierdzi Herve Renault, szef szef Business Objects Polska.

Liderzy regionu

Według nowego szefa rynek we wschodniej Europie szybko rozwija się i będzie miał duży potencjał w nadchodzących latach.

— Ponieważ Business Objects jest głównym dostawcą rozwiązań business intelligence na świecie, obecność firmy w tym regionie jest konieczna. Zdecydowaliśmy się na otwarcie oddziału w Polsce ze względu na naszą dotychczasową współpracę i inwestycje w BOPD, a także dlatego, że Polska to jedno z najszybciej rozwijających się państw w tym regionie — informuje Herve Renault.

Zapowiedzi

Plany Herve Renault są proste: zwiększenie udziału w rynku oraz świadczenie coraz lepszych usług w zakresie trzech głównych linii produktowych: Enterprise Information Management, Information Discovery and Delivery oraz Enterprise Performance Management.

— W Polsce stale rośnie liczba klientów, u których można wdrożyć kompleksowe rozwiązania business intelligence. Aby sprostać temu wyzwaniu oraz jeszcze bardziej dostosować się do wymagań rynku, Business Objects przeorganizowało swój dział sprzedaży. Osoby odpowiedzialne za sprzedaż współpracują z 50 największymi firmami w Polsce z podziałem na wybrane sektory. Dodatkowo będziemy proponować nasze nowe rozwiązania średnich przedsiębiorstwom o przychodach poniżej 500 milionów euro. Będą one dostarczane poprzez  sieć partnerów, którą zamierzamy znacząco rozwijać w nachodzących miesiącach i latach — zapowiada Herve Renault.

Kilka zdań z życiorysu szefa

Herve Renault ma 38 lat. W Business Objects pracuje ponad dekadę, z czego 5 lat to doświadczenia związane ze sprzedażą i zarządzaniem regionem Europy Zachodniej z siedziby firmy w Paryżu.

Jako general manager w Business Objects Polska będzie starał się zwiększyć widoczność Business Objects w Polsce oraz mocniej wesprzeć klientów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Złoch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu