PPR zmniejszył sprzedaż

Marta Filipiak, Reuters
opublikowano: 21-07-2004, 00:00

Pinault Printemps Redoute (PPR), największy europejski detalista z branży pozaspożywczej, ogłosił 6-proc. spadek sprzedaży. Przychody w drugim kwartale wyniosły 5,611 mld EUR (25,03 mld zł). Najgorsze wyniki osiągnęła sprzedaż wysyłkowa w USA. PPR zamierza w przyszłości koncentrować się na sprzedaży dóbr luksusowych i w tym celu ostatecznie przejęła kontrolę nad producentem dóbr luksusowych — Guccim.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Filipiak, Reuters

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / PPR zmniejszył sprzedaż