Połowa przedsiębiorstw w Polsce (52 proc.) zapewnia swojemu personelowi możliwość dostosowania zakresu obowiązków do własnych zdolności i preferencji. Jednak równocześnie 46 proc. firm nadal skupia się na poszukiwaniu nowych talentów na zewnątrz, zamiast inwestować w rozwijanie umiejętności obecnych pracowników (20 proc.) – wynika z raportu „The Perfect Match” przeprowadzonego przez dostawcę usług kadrowo-płacowych SD Worx.
Aż 64 proc. zatrudnionych ma świadomość posiadanych umiejętności i obszarów kompetencyjnych, które chcieliby rozwijać. Niestety, tylko 37 proc. z nich otrzymuje wystarczające wsparcie w poszerzaniu kwalifikacji.
Weź udział w konferencji “Wynagrodzenia i benefity 2024” >>
Tyle organizacji w Polsce boryka się z trudnościami związanymi z niedoborem personelu, co utrudnia efektywne prowadzenie działalności – wynika z raportu „The Perfect Match” SD Worx.
aż tyle firm nie ma wiedzy na temat ambicji swoich pracowników