Czytasz dzięki

PRESS: RMF FM coraz wyraźniej przed Radiem Zet

(Paweł Kubisiak)
opublikowano: 09-09-2005, 10:52

Radio Zet znacząco zmniejszyło udziały w rynku wśród ogólnopolskich stacji radiowych – wynika z najnowszego badania Radio Track (VI-VIII 2005, SMG/KRC MillwardBrown). Od lidera, którym jest RMF FM, dzieli je aż sześć procent. Wzrost zanotowały jedynie Program III Polskiego Radia i Radio Bis.

Radio Zet znacząco zmniejszyło udziały w rynku wśród ogólnopolskich stacji radiowych – wynika z najnowszego badania Radio Track (VI-VIII 2005, SMG/KRC MillwardBrown). Od lidera, którym jest RMF FM, dzieli je aż sześć procent. Wzrost zanotowały jedynie Program III Polskiego Radia i Radio Bis.

 Pierwsze miejsce zajmuje RMF FM z wynikiem 22,9 proc. To o 1,6 proc. mniej w porównaniu do okresu czerwiec-sierpień 2004 roku. Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet – 16,9 proc. (spadek o 3,9 proc.). Trzecie miejsce zajął Program I Polskiego Radia – 14,8 (spadek o 1 proc.), a na następnych znajdują się: Program III Polskiego Radia – 6,3 proc. (wzrost o 1,2 proc.), Radio Maryja – 2,3 proc. (spadek o 0,2 proc.), Program II Polskiego Radia – 0,5 proc. (bez zmian) i Radio Bis – 0,5 proc. (wzrost o 0,3 proc.).

KRZ, PRESSERWIS

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Paweł Kubisiak)

Polecane