Primark stawia na ekspansję m.in. w Polsce i USA

Marek DruśMarek Druś
opublikowano: 2020-01-22 14:55

Irlandzka dyskontowa sieć sklepów odzieżowych Primark widzi swój przyszły wzrost na nowych rynkach, jak Polska i szerzej Europa wschodnia, a także dojrzałych, jak Hiszpania i USA, pisze Irish Examiner.

- Zarząd uważa, że Primark może potencjalnie podwoić sprzedaż w długim okresie ... Europa Wschodnia ma„ wielki potencjał dzięki dobremu postrzeganiu marki w regionie – poinformowali analitycy Davy po spotkaniu z Johnem Basonem, dyrektorem finansowym Associated British Foods, spółki-matki Primark

Irish Examiner przypomina, że Primark otworzył sklepy w Słowenii i Słowacji, planuje także ekspansję w Polsce i Czechach. Co do USA zarząd spółki oczekuje osiągnięcia zysku na tym rynku w tym roku po tym jak poprzedni zakończył się niewielką stratą.

Primark otworzy wiosną pierwszy sklep w Polsce w Galerii Młociny w Warszawie. Eurobuild CEE poinformował, że drugi będzie w Poznaniu, gdzie według lokalnych mediów spółka podpisała umowę najmu w centrum handlowym Posnania.