Pro Futuro wdraża usługi telefonii internetowej (VoIP)

Wiktor Krzyżanowski
05-06-2001, 11:14
Operator szerokopasmowej sieci telekomunikacyjnej, należąca do portfela NFI Jupiter spółka Pro Futuro, rozpoczęła świadczenie usług telefonii w oparciu o protokół internetowy. Klienci w warszawskiej strefie numeracyjnej mogą korzystć z połączeń telefonicznych i faksowych z wszystkimi krajami na świecie. Technologia VoIP (Voice over Internet Protocol) polega na przejściu głosu przez bramkę VoIP, gdzie ulega on zamianie na pakiety IP i jest przesyłany łączami o wysokim standardzie. Dane podlegają kompresji i są przesyłane do innej bramki, która odbiera pakiet i zamienia go...
Kup sybskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Pro Futuro wdraża usługi telefonii internetowej (VoIP)