Czytasz dzięki

Procter & Gamble ze wzrostem sprzedaży

ARŻ
opublikowano: 30-07-2020, 16:23

Procter & Gamble odnotował tej wiosny wzrost sprzedaży ze względu na wyższy popyt na detergenty do prania oraz płyn do mycia naczyń. Ta tendencja, po częściowym zniesieniu ograniczeń związanych z koronawirusem, może być mniej widoczna w kolejnym kwartale.

Firma odnotowała wzrost sprzedaży organicznej o 6 proc. w kwartale zakończonym 30 czerwca. P&G spodziewa się że wzrost sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego i artykułów higieny osobistej będzie kontynuowany, o ile konsumenci będą spędzać więcej czasu w domu. 

Siedziba główna koncernu Procter & Gamble (P&G) w Cincinnati, Ohio, USA
Zobacz więcej

Siedziba główna koncernu Procter & Gamble (P&G) w Cincinnati, Ohio, USA fot. Bloomberg

Chociaż koncern nadal pracuje nad nadążeniem za popytem, jest elastyczny w zakresie dostaw. Oferuje opakowania o różnych rozmiarach, aby utrzymać zapasy na półkach. Firma  skorzystała również na poprawie sprzedaży w Chinach, o której dyrektor finansowy Jon Moeller powiedział w wywiadzie, że „bardzo dobrze się odbija”. 

Spadek sprzedaży w drugim kwartale roku odnotowały z kolei artykuły do pielęgnacji ciała. Wyraźnie mniejsze było zainteresowanie m.in. ostrzami do golenia. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ARŻ

Polecane